به گزارش خودروکار، ایرانی ها کراس اوورهای با بدنه تنومند و ارتفاع بالا را دوست دارند و همواره مشتاق آن بوده اند ، نمونه های موفق از اینگونه کراس اوورها هیندای سانتافه بود که به پر فروش ترین خودروی وارداتی بدل شد.
همین دیدگاه در بین خودروهای تولیدی نیز وجود داشت و اولین محصول کراس اووری که دارای بدنه بزرگ و تنومند بود خودروی تیگو5 محصول مدیران خودرو بود که در سال 1394 وارد بازار شد و همگان به لحاظ هیبت و قدرت آنرا نمونه ای مشابه هیندای سانتافه با قیمتی اقتصادی تر می دانستند .
در همان ارزیابی های اولیه ، تیگو5 نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد ، و امید موفقیت در بازار را نوید داد ، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.
بدنه جادار و مستحکم که در تست های مختلف ایمنی به خوبی قدرت خود را نشان داده در کنار آپشن های متعدد ایمنی و رفاهی را متوان از مشخصه های بارز این خودرو دانست ، امروز می توان نمونه های از تیگو5 را در بازار با کارکردهایی معادل 400 الی 500 هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم هستند و مورد رضایت مشتریان ، یک شاسی بلند بزرگ ، مستحکم و جا دار خانوادگی با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی ، نتیجه کار نیز فروش بیش از 50.000 دستگاه خودرو از ابتدای ورود آن به بازار تا کنون بوده که آنرا در زمره پر فروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار داده است .
تیگو5 در ایران دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفت ، یکبارجراحی جزئی بیرونی و بار دیگر جراحی جزئی داخل ، هر چند تغییرات اندک بود اما نتیجه آن قابل قبول و تاثیرگذار بود .
شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجه ویژه ای داشته و متناسب با آن مدل های به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار می کند تا در کنار سیستم بهبود و ارتقای کیفی مشتریان خوذ را راضی نگاه دارد و نشان دهد که به خواسته های آنها توجه ویژه دارد ،تیگو5 نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت می کند و توانسته جایگاه خود را تثبیت کند.
انتهای پیام/